Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
wersja tekstowa




           |             Pierwsze mobilne biletomaty w elbląskiej komunikacji            |             Od 1.04.2021 - korekty w rozkładzie jazdy linii nr 2, 3, 5            |             Komunikacja miejska w okresie Świąt Wielkanocnych 2021            |             Od 1.04.2021 - uruchomienie linii nr 18 (nowej linii "działkowej")            |             Od 1.03.2021 – korekty rozkładu jazdy na liniach nr 12, 13, 15, 17 i 24


Pierwsze mobilne biletomaty w elbląskiej komunikacji Od 1.04.2021 - korekty w rozkładzie jazdy linii nr 2, 3, 5 Komunikacja miejska w okresie Świąt Wielkanocnych 2021 Od 1.04.2021 - uruchomienie linii nr 18 (nowej linii "działkowej") Od 1.03.2021 – korekty rozkładu jazdy na liniach nr 12, 13, 15, 17 i 24

Od 24 czerwca do 19 sierpnia 2017 (włącznie), Centrum Obsługi Klienta tymczasowo nieczynne w soboty

Informujemy, że od 24 czerwca do 19 sierpnia 2017 (włącznie), Centrum Obsługi Klienta przy ul. Czerwonego Krzyża 2, w soboty będzie nieczynne.