Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
wersja tekstowa




           |             Zmiana rozkładu linii nr 12 w dniu wyborów            |             Ogłoszenie o pracy w ZKM w Elblągu            |             Od 1 maja linia nr 30 funkcjonuje w pełnym zakresie            |             Wznowienie funkcjonowania linii nr 30 - od 1.04.2019 (poniedziałek)            |             Od 7 lutego kilkuminutowe korekty niektórych kursów na linii nr 9


26 maja - zmiana w rozkładzie linii nr 12 Praca w ZKM w Elblągu Linia nr 30 Wznowienie funkcjonowania linii nr 30 - od 1 kwietnia 2019 Korekty rozkładu linii nr 9

Skorzystaj z karty płatniczej w Centrum Obsługi Klienta ZKM w Elblągu

Ze względu na spore zainteresowanie naszych klientów możliwością wnoszenia opłat za pomocą kart płatniczych i dokonywania bezgotówkowych transakcji,  Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu udostępnił takie rozwiązanie w Centrum Obsługi Klienta przy ul. Czerwonego Krzyża 2.

Dzięki temu, do zakupu wszystkich biletów okresowych, doładowania elektronicznej portmonetki na EKM, zakupu abonamentów SPP oraz wniesienia wszelkich innych opłat możemy użyć karty płatniczej.

W Centrum uruchomione zostały dwa terminale do obsługi kart płatniczych.

Przypomnijmy, COK otwarte jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00, w soboty od 10:00 do 13:30.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod tel: 55 239 37 92